Post by matusorposuf on Feb 10, 2022 9:01:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Farming Simulator 16 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Farming Simulator 16 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Farming Simulator 16 2022 version ▞▞▞
Faktisk et anstændigt spil.. 1 stjerne går til udvikler grådighed opkræver næsten $10 for seneste version smh
Vildt er blevet bedre, forhindret mine mange høballer i at forsvinde, jeg ballede alle tre marker og samlede dem derefter op. Nu arbejder jeg et felt ad gangen, og rumvæsnerne er væk. Stableren samler ikke nogle baller op, før du tynder ud i marken. Så får den dem. Jeg kan godt lide bilvasken for enden af garagen. For at lave gylle skal du dumpe din majs foran cementbeholderne, og så kan du bruge den gule gylletank til at læsse ved læssepladsen. Gødningen bliver fyldt op, når man baller kornstubbe og stuver det i kostalden. Græsballerne ser ikke ud til at opbygge mælkeproduktion. Ikke sikker på, hvad græsballerne er gode til, og jeg har helt sikkert dumpet omkring 30 læs i et spil. Gødningssprederen går ikke så langt som gyllen til gødskning af markerne. Jeg kan lave 10 felter med en belastning. Jeg opbyggede mine point med Canola, og nu hygger jeg mig med at høste majs. Jeg fandt, at den grønne og gule mejetærsker, der trækker traileren efter sig, ikke ville opfange majsen ved anden høst, så jeg fik en anden, som heller ikke virkede. Gik tilbage til International 11, som virker hurtigere. Søde kartofler er for meget besvær og tager for lang tid at høste. Autovasken er gruberne såvel som autodumpen. Halvdelen af tiden sætter traktoren fast i snævre sving og laver skør firkantet navigation, ingen genveje, så jeg bruger kun autopiloten til høst og plantning.
Dette er et fantastisk spil! Det halter ikke, og dets spil er fantastisk. Jeg ville ønske, de havde flere lastbiler at køre, men de har en, så det er vel bedre end ingenting. Meget bedre end Fs20, og det er gratis, for pokker! Giver bestemt 5 stjerner
Vidunderligt spil, men i dag mistede jeg 100 millioner og 4 traktorer. Jeg elsker spillet, og det har aldrig været tilfældet før, hjælp venligst for 5 stjerner
Spillet er ok, men nu er en del af brugergrænsefladen brændt permanent på min skærm, uacceptabelt
Det er altid nat i spil og mørkt. Jeg forstår ideen med at simulere dage, men det er sådan et mørkt spil. Evnen til at slukke for natten er et must. Kameravinklen er forfærdelig. Du kigger enten lige ind af bagruden eller lige ned. Spillet er meget langsomt og gentagne gange.
Fungerer ikke på nyere telefoner. Skal tages ud af butikken.
Farming Simulator 15 er en Awesome, Action, Open World, Landbrug, Co-op, Single og Multiplayer Driving Simulation udviklet af Giants Software og udgivet af
Venligst fix styringen i tilt kan ikke spille godt
Når jeg prøver at gå på spillet, siger den starter, men spillet er ikke engang startet, og så siger den, at fs 16 ikke reagerer, pls fix det. Jeg spillede fs 14, og det var et rigtig godt spil, men fs 16 er lidt i stykker, og jeg vil have dem til at ordne det
Dette er et rigtig godt spil, der er kun én ting. Multiplayer virker ikke. Jeg har prøvet at genstarte min telefon, og intet har ændret sig. Ret venligst dette.
Farming Simulator 15 ... I just got 165000 L of straw off field 16 in Westbridge. That's at least TWICE what I used to get. I guess they upped
Kan ikke lave skovbrug, da ingen knap eller alternativ nøgle til at bruge skorpion eller grabber på den anden skovmaskine.
Farming Simulator 16 Симулятори oqd
Farming Simulator 16 시뮬레이션 ndn
Hvorfor play butik ikke kan bedømme nul stjerne, da dette spil ikke engang fortjener en stjerne. Spillet fornemmer ikke engang min finger ordentligt og kan ikke engang fuldføre selvstudiet på grund af dette. Fyre, der læser denne anmeldelse, spild venligst ikke dine penge, før dette problem er løst.
Dette spil holder dig beskæftiget, når du bliver en stor landmand (som ejer mere end 5 grunde). Men hastigheden på nogle køretøjer er meget langsom. Det vil være sjovere, hvis køretøjerne bliver hurtige. Men alt i alt er det det bedste landbrugsspil.
Det er et godt spil. Men det er grafik og kontrol er ikke som fs14. Hvis du opgraderer fs 14 med dette spilkort og størrelse, synes jeg det er awwsssoooommmmm.
DETTE SPIL ER GODT. MEN JEG ØNSKER NYT KORT, NY PLACERING, NY GRAFIK OG NY BUTIKOPDATERING. OPDATERE SPILLET OG GØR SMUK.TAK!!!
Farming Simulator 16 시뮬레이션 ndn
Dette spil er meget fantastisk. I dette spil kan du dyrke alt. Jeg spillede dette spil før 3 måneder. det cantian meget lav annonce, så jeg kan lide dette spil meget.
Det var et godt spil, og jeg havde alle traktorer og maskiner, og så besluttede jeg at spille multi-player med en ven, og nu mistede jeg hele min gård og skal starte igen, så jeg slettede den, så lad være med at spille multi-player og Jeg havde spillet over 11 timer for en dum fejl
Så fantastisk
Jeg kan godt lide dette spil, men at spille er ikke arbejde
Den har ikke den grafik, som 20 har, og i 20 har du et sted, hvor du kan købe dyr, men du skal have en dyretrailer for at have mulighed for at købe dyrene
Det er et dejligt spil, hvis du spiste til landbrug, men jeg kan virkelig godt lide den nye opdatering
Farming Simulator 16 Hent og installer | Ios
Spil Farming Simulator Online på CrazyGames
Dette spil er meget godt. Men burde i det mindste lave nogle forbedringer, fx for at gøre kortet større. Men det er ellers godt.
Farming Simulator 16 - PS Vita Launch Trailer - Gamereactor
God kamp. Et forslag dog, prøv at lade os komme ud af køretøjet og gå. Men alt i alt et fantastisk spil.
I starten fungerede spillet bedre, men efter nogen tid begyndte spillet at være som minecraft, alt grafikken i dette spil begyndte at konvertere til blokvis billede.
Strikers 1945 आर्केड गेम nbgu
Meget cool spil, spil er virkelig godt, holder en person meget travlt
Der er ikke givet instruktioner, hvordan opdrætsudstyret vil fungere, og hvordan man gør det næste . Tilføj venligst hjælpemulighed i dette spil.
Godt spil men GPS delen er dårligt virker ikke Som i FS 14
Kan køre noget om landbrug
Jeg ville gerne kunne lide dette spil, men jeg blev søsyg af at prøve at mestre kontrollerne. Lavede også en komplet hash af høst af hvede og fik viklet min trailer rundt om et par træer. Jeg ville have et spil, der ikke fungerede 🤣🤦♀️ Måske en anden gang. Måske give dummies som mig en lettere tilstand.
Giver 2 stjerner på grund af spilletur, det meste af dette spil spilles i natstemning, hvilket gør det svært og hårdt for øjnene. Ikke sikker på, hvorfor det er designet på denne måde, som seriøst fjerner spillet fra spillet SKAL LØSES!
Dette spil er kedeligt, styretøjet er så irriterende, at det får mig til at blive rasende.
Nyheder - Lely
See the Top iOS Apps in Denmark on the App Store Charts by Free, Paid, and Top Grossing. Sensor Tower provides a detailed visualization of the top ranking
Manetas 105 10 velocidades, Iphone 4 unboxing and setup, 2ad-ftv engine oil, ... Rediscovering pompeii, Apc wcvu, Farm simulator 2016 ps4 release date,
Farming Simulator 16 Editors 'rating. FromGIANTS Software GmbH: Administrer din egen gård og kør massive maskiner i en åben verden. Farming Simulator 16
Jeg kan godt lide spillet